måndag, mars 12, 2007

en liten uppdatering

Tja... vet inte om jag har så mycket att berätta egentligen. I helgen har jag varit i Malmbäck. Från torsdag tills igår kväll. Har fått träffa Stefans föräldrar och kompisar :) tyckte om. Ja, jag har ju träffat Stefan också förstås. Har oxå varit i Jönköping och kollat på lite lägenheter. Närmare bestämt fyra stycken. En var mycket intressant. Dessvärre fick jag inte ha med Pompe dit. Då går det ju inte.. så nu har jag tre alternativ som är lite sådär... Idag ringde en kille om en ytterligare, som lät ganska intressant! Men då får jag kanske dela den lite med en annan tjej.. Ska prata mer med honom imorn.. eller övermorgon. De e jättespännande det här! Att leta lägenhet :D och veta att man ska flytta snart!! Wee :)

skola varje dag i den här veckan.. å pedagogikuppgifter som ska in. vet inte hur jag ska få tid med allt riktigt.. på torsdag tänkte vi ha lite heldag i min examensarbetesgrupp oxå... alltså jag, marie o maria.. med mat o kanske bio å så. vi tycker att vi är värda sånt ibland. ganska ofta. för vi är så duktiga.

uuuunderbart väder idag förresten!! verkligen vår. man skulle nästan kunnat gå utan jacka och ändå inte frysa. små gula krokusar tittade upp ur marken på högskolan. gillar det! vill gå långa skogspromenader. men när?!??! lördag efter jobbet kanske jag hinner. eller söndag. det skulle bara våga bli kallt igen...

ska väl sova nu. usch.. hade förträngt att jag ska va i skolan klockan 9 imorn.. innebär att jag måste gå upp halv 8 vilket är väldigt tidigt i min värld. *suck* går och lägger mej nu.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Heej! Jag tittade också på de där krokusarna..de växte utanför G-huset :D Plockade av dom och tog med dom hem.. *skoja bara*

Bra att du har haft en rolig helg! Kram Pompe från mig och Vilja

2:15 em  
Blogger emma... said...

nu har ja skrivit här..så nu kan du oxå ta o uppdatera! ;-)

8:59 em  
Blogger emma... said...

o du på tal om flytt, det är bland det bästa jag har gjort i mitt liv! kul att du har några lägenheter på g! välkommen på lunch på fredag!

kraaam

12:20 em  

Skicka en kommentar

<< Home