torsdag, november 09, 2006

hej

jag vet inte vad jag ska skriva idag..

lamdidam..

jag va på bokhandeln idag.. delvis för att jag skulle köpa en bok till kursen jag läser nu.. jag hade sett hur den såg ut, för en klasskompis hade den.. ni anar inte hur fin.. svart tygpärm.. me typ silvertext. en sån man vill köpa bara för att den pryder bokhyllan så fint. men när jag kom dit hade dom en annan upplaga.. me papperpärm å fula mönster. jag köpte inte boken. de va inget kul. den kostade 333 kr oxå. för dom pengarna tyckte jag att jag skulle få en bok med svart tygpärm och silvertext.

har haft både föreläsning och seminarium idag. inte så kul. men nu e de helg. skulle man kunna tänka. men jag ska ha läst ett kompedium på många sidor å en bok till på söndag. boken jag ska ha läst har jag inte fått tag på. men jag hittade en annan. vet inte om den handlar om rätt saker, men den va ganska tunn. så jag tycker de verkar va en utomordentligt bra bok.

imorn ska jag ha en riktigt trevlig dag. först ska jag spåra. pompe ska leta upp en klöv som luddeemma lagt i skogen. trevligt å få lite spårsällskap ska de bli. jag tror de blir emma, ludde, kristina, vilja, anna-sara o laban. :D å té.

har för mej de va nått mer jag tänkte berätta.. *tänka* nop.. vet inte! jo just de, jag höll på å berätta om min morgondag. jag ska träffa hildapilda på kvällen oxå. vi ska ha bönegrupp å sen ska vi kolla på idol!! ska bli så trevligt så! :D hej