lördag, november 04, 2006

Utfordret!!

Jag har blivit utmanad (eller utfordret om man ska va petnoga, trodde jag hade blivit utfodrad först!=) av Siv. så jag ska svara på några frågor nu!!

4 jobber jeg har hatt: hmm.. alltså, från är om jag haft 4 jobb.. nu jobbar jag på järnia som butiksbiträde eller va de heter (varannan lördag). På somrarna brukar jag jobba på arla. där har jag iofs både jobbat som viktmärkare och linjepersonal (styckat o paketerat ost) dessutom har jag jobbat på arla ingredients, där jag dels passat en maskin och dels klämt vällingpaket för att se så att de inte e luft i dom! jaa.. de e nog mina 4 jobb =)

4 filmer jeg kan se flere ganger: Helt klart de flesta highschoolfilmer! men för att nämna ett exempel.. tio orsaker att hata dig. sen kan man ju inte se grease för många gånger! *tänkatänka* just de, dirty dancing!! =) klassiker.. å sen självklart Aladdin!!!

4 steder jeg har bodd: Tja, det blir svårt. Lundsbrunn förstås! typ drygt 21 år av mitt liv juh... sen har jag bott i Göteborg och i Alingsås. nån fjärde finns nog inte.. tja, 3 veckor i bindefelt (eller nått sånt, ligger i tyskland) då.. på ett utbyte.

4 TV-serier jeg følger med på: tja.. Idol förstås! sen försöker jag hänga med i Bonde söker fru.. och Top model. hm.. e nog ingen mer. miami animal police möjligen!

4 websider jeg følger daglig: Skbk.se, vovve.net, på "rastplatsen" där, som är ett hundforum, sen är jag förstås här på min egen blogg några gånger om dagen, för att skriva eller kolla om jag fått någon kommentar, o sen på ett gäng andra bloggar (baron o falstaffs, sivs, fridas, kristinas mfl.!!

4 favorittmatretter: hm.. klyft/hasselbackspotatis me lövbiff o bearnaissås *smask*, kroppkakor.. mmm.. stekt potatis, bacon å bruna bönor!! hm.. å ja, pizza e ju ruggigt gott ibland.

4 steder jag trives: skogen!! hm.. sen trivs jag hemma... äh svårt! var som helst i goda vänners sällskap! pass

4 beste bøker du har lest: åh, måste säga harry potter, harry potter, harry potter o harry potter.. :/ *skäms*

såå då va de min tur att utfodra, utmana menar jag!! svårt, jag vet att vissa redan blivit utmanade. men helt klart Kristina!! sen utmanar jag ivarsch och Arvid .

4 Comments:

Blogger Gordon said...

Hej Emma! Så glada vi blev för att du nämnde vår blogg som en av dem du besöker! - På vovve.net finns både Baron och Falstaff. Nu utmanar vi dig: kan du hitta dem? Kramar från oss i Skara-flocken

5:31 em  
Anonymous Anonym said...

Det verkar va värsta inflationen i utmaningar på sidorna nu!... Jag vill bara tacka så mycket för träningen i dag! Pompe va jätteredig, fast han tycker ju det är jobbigt med snön, när man ska ligga vill säga....=)annars är det rätt kul! Jag hör av mig när jag fått tag på numret till domarna, ha det så bra! vi ses!

/Kram Emma

kRAM eMMA

9:26 em  
Anonymous Anonym said...

oj skrev visst: kram Emma två ggr...hihi

9:27 em  
Anonymous Anonym said...

Hei Emma.
jaggu er du rask med oppdateringer! Så fikk vi vite litt mer om deg også:-)
Gamla mi ble Klubbmester i ag 2 stor i dag og jyplingen vant hopp 2 og ble nr 3 i åpen hoppklass!
Når skal dere gå LP konkurranse da? Lykke til med treningen!!!

9:53 em  

Skicka en kommentar

<< Home