tisdag, oktober 31, 2006

trevligt örongodis.

kommer inte i säng.. har nämligen fastnat på en hemsida med mycket trevlig musik, http://www.narkissus.net/ ... jag kan ju inte lyssna igenom alla låtar ikväll, men de e svårt å slita sig =)

dom ringde från veterinären i skara idag. pompes vaccin (hyposensibilisering) hade kommit, så jag skulle få en tid, nästa gång eva är där, för att komma dit å lära mig spruta in de i pompe. lite läskigt.. att sticka en nål i sin älskling. men de lär jag få göra ett antal gånger framöver.. hoppas de hjälper mot hans klåda =( den 13/11 ska jag dit.. jag hade visst föreläsning då men.. den får jag skippa.

nä nu måste jag faktiskt sova...

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vad gör man inte för sin älskling? Hoppas Nu bara att det där hjälper söta lilla Pompe... Det är ju så onödigt att ha klåda!

Hihi, jag vet inte riktigt vad du syftar på. Men vi brukar kalla henne för Heffaklumpen, Alf (Du vet den där utomjordningen som gick på tv för många herrans år sedan) och så, förstås, Charmtrollet! ;)

8:17 fm  
Anonymous Anonym said...

HEJ!! Jag åker på ungdomsträffen idag för Bea är sjuk... Kom om du har tid och lust! ca 18-20 eller nått =)

K R I S T I N A ! !

2:01 em  

Skicka en kommentar

<< Home