torsdag, oktober 26, 2006

skolaskola

nu har jag skrivit 604 ord på min pedagogikhemtenta. de e duktigt =) jag började me den idag, å den ska va inne på söndag. de e inte duktigt. men bättre sent än aldrig.

vi lämnade in uppgiften vi hade i examensarbetesdelkursen idag oxå!! supergott.. det sista vi va tvugna att göra idag var bara att hitta ett test som mäter blyghet, som vi kan använda oss av för att välja ut våra respondenter. dom som vi sen ska intervjua för att förstå de blygas upplevelse av sin blyghet. Jag gjorde själv testet, om man fick över 39 poäng kunde man räknas som blyg, om man fick över 49, tror jag de va, så var man mycket blyg. jag fick 41 poäng.. så jag är allt lite blyg!! men de visste jag, de e därför de e så himla spännande att göra en sån här studie.

en vecka ledig från högskolan i skövde nu.. sköönt, men sen börjar en tuff kurs tror jag!! massa å läsa å massa seminarier och sånt. men så kanske jag lär mig nått oxå! har varit lite slappt på sistone. kan ju inte vara obildad när jag examineras ut, de skulle kännas lite trist. tror de blir lugnt me pedagogiken nästa vecka oxå.. så jag ska ha de riktigt glassiiiiiigt!

nu luktar de smask.. hm.. luktar våfflor. men de e de nog inte.. bake-up bröd tror jag. de e oxå gott!! bäst å kila ner :D tjillevippen!

1 Comments:

Blogger Gordon said...

Hej Emma! Det här testet låter intressant. Kan du inte låta oss som med glädje kollar in din blogg få gå igenom det? Kram från tillg. vännen Bengt

10:08 em  

Skicka en kommentar

<< Home