torsdag, november 02, 2006

borta..

..min annons e borta nu, de va skoj å ha den där. =) annonserar inte så ofta. men de va inte svårt å sälja skäret! trodde faktiskt de skulle va svårare.. därför jag sålde de rättså billigt. men jag har i ärlighetens namn inte betalat fullpris för det själv, så så värst mycket förlust blev de inte. de e gott å jobba i butik =)

jag måste äta nu. ska äta stekt potatis, bacon å bruna bönor. mm så smaskigt!!

snön smälter bort =( de gillar inte jag. åh, just de, har har bokat en tid idag, för pompes kastrering! 21/11.. kunde ju inte göra de innan våran tävling =) så snart ska han förlora den lilla lilla manlighet han har.

moahaha

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Va bra att det gick så fort att sälja skäret! Jag tänkte när jag läste annonsen "hurskahonkunnasäljaettsånt? hihi. Eftertraktade grejjer?!

Smaklig måltid =)

Hej svejs!

2:00 em  
Anonymous Anonym said...

Kunde du inte köpt en tik direkt istället om det är vad du vill ha..:>? stackars pompegullan.

7:11 em  
Blogger Emma said...

nä hujeda!! dom löper juh =) ja vill ha en okönad hund!

10:19 em  
Anonymous Anonym said...

Hei Emma.
Liker ikke vinter fordi det er kaldt, kaldt ,kaldt, mørkt, glatt, ( noen ganger sølete)kaldt, usjameg! Men er det sol, så kan de enda gå an( men trenger ikke vare så lenge vinteren da!)
Tussis labb virker bettre nu, regner med at hun blir med på lørdag.
Joda, løpetikar får trene hos oss( egentlig ikke den uka de er høyløpske). Det er fin trening for unge killar å skulle gjøre jobben sin på banen selv om det lukter godt av flickorna. I kl 3 kan løpske tipser stille på konkurranse i Norge.

1:47 em  
Anonymous Anonym said...

Hei Emma.
Jeg har utfordret( utmanat?) deg. Se i bloggen min 3.november!

10:51 em  

Skicka en kommentar

<< Home