onsdag, november 01, 2006

till salu

åh, idag har jag klippt pompe me mitt nya skär!! de va lite nervöst.. ja menar, när man betalt över 400kr för något så vill man ju gärna inte att köpet ska ha varit förgäves. men de va de sannerligen inte!! de va en njutning att dra maskinen genom pälsen.. *ah* de va så bra att jag gjorde så här med mitt Andis 5FC skär!
http://www.blocket.se/vi/9913108.htm?ca=13_s
alltså, de e inget dåligt skär jag säljer.. men pompes päls e så himla tjock o mjuk så det funkar inte när piggarna sitter så där tätt! vill nån av mina kära läsare köpa skäret så e de bara å säga till =)

har badat pompe idag me.. sista gången me pyoderm-kuren. så nu ska pompisen slippa bada varje vecka!! kanske varannan bara =) drygt =)

ska jag berätta nått äckligt??? jag har tömt en analsäck på pompe idag!!! yyäh =) den va nog lite inflammerad.. gojsfylld. kliades lite! ja, på pompe alltså! snäll matte han har som gör såna äckeljobb för att han ska må bra. luktade död fisk!

idag e de bonde söker fru!! ska bli kul =D så gulligt program tycker jag.. men först ska jag på aerobics å rocka loss. på måndag ska jag till farbror doktorn.. gott, jag tror han säger att jag har blodbrist. då får jag järntabletter å så slipper jag va så orkeslös å yr på träningspassen framöver!

ni har inte missat att de e snö ute va?? weeee!!

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Oj! Här var det uppdaterat! Du skriver så bra Emma! Alltid lika roligt att komma in här och det är alltid uppdaterat =)

Kristina

9:58 em  
Anonymous Anonym said...

- Ja håller me´dig Bombe, de ä så hälit me snöööö! Man kan baa´usa unt o jöra snömåln! Vore roligt och leka med dig någon da i snön! Kanske vi kan gå ut och gå i skogen nåon gång?! Kjam Allra bästa Vilja!

9:58 em  
Blogger trevisemannen said...

Du säljer alltså din jyckes hår på blocket?!

11:00 em  
Blogger trevisemannen said...

Ooops, fel av mig.

Jaså det är så ett skär ser ut.

Nu känner jag mig korkad.

11:01 em  

Skicka en kommentar

<< Home