söndag, november 05, 2006

partypingla

Igår var jag på fest hos min gode vän sandra. de va mycket trevligt, sen åkte vi till olins i skara och dansade några timmar. da buzz var där, lite fjantiga om jag får säga.. blir lite anti när dom står å säger att alla ska skrika å komma närmare o ni vet.. få publiken att göra massa saker som får dom att känna sig som stjärnor!! men om dom får må bra i nån timma på det så.. okej.

Idag har jag varit på Gudstjänst, den va bra.. de va ungdomsdag i kyrkan igår. Så de va lite avslut på den idag. Samuel Folke predikade väldigt bra, o lovsångsteamet spelade superbra.. dom e så himla duktiga!

Har ni sett att snön smält bort?? de fina me de e att jag kan passa på att träna lite viltspår!! de e de tråkiga me snö, att man inte kan träna spår. vi gillar de, jag å pompe! de e den enda hundsport vi provat som det inte behövs köttbullar, lockpock å fjantig röst till. inget emot köttbullesporterna, vi gillar dom oxå. men gott å kunna va tyst. jag gillar å va tyst.

nu ska nog jag gå ut å byta däck på lajla. mammas (läs: min och lite mammas) bil. har känts lite ostabilt att åka runt på sommardäck den senaste veckan.

3 Comments:

Blogger Gustav K said...

Åh, det var nog två år sedan jag satte min fot på Olins... Har faktiskt lika liten lust att gå dit som till de flesta andra discoteksinrättningar också. Nåja. Jag har bara bytt framdäcken ännu. I bak sitter sommardäcken på, men de borde ju också bytas. Du kanske är sugen att göra det? :) Du är förresten en rätt söt partypingla :)

4:46 em  
Anonymous Anonym said...

Hei Emma.

Takk for "grattiset" i SKBKs gjestebok:-)

Har du ikke byttet til vinterdekk på bilen før nå? Siste uka har det vært blanke isen her hjemme, men i dag har det vært så mildt at det har smeltet. Vinteren var bare innom på en liten snarvisitt!

8:59 em  
Blogger trevisemannen said...

*visslar*

9:49 em  

Skicka en kommentar

<< Home