torsdag, april 20, 2006

idag

äsch de va ingen läskig dag idag. jag var lite smånervös på morgonen vilket bara förde med sig positiva biverkningar. sen pratade jag å de va kul. jag trivdes faktiskt ganska bra där framme i rampljuset. helt knas =) fick tillbaka en hemtenta idag oxå.. en av dom i metod 3... fick G. typiskt, jag ville ha VG! fast jag trodde nog inte att jag skulle få de, den va svår. vet bara en i klassen som fått vg... nån mer va de säkert men han va hård, Ali.

varit på götene marknad idag, årets händelse. den har verkligen minskat i kvantitet! gick igenom på en kvart. pompe var med mig.. jag tänkte han skulle få lite social träning och det fick han, stackarn! hemska barn fick vi efter oss "får jag klappa hunden?".. jag har faktiskt ganska svårt för barn. fast kan gilla vissa. tror jag skulle gilla att ha en brorson. eller brorsdotter. det skulle va lite kul. skulle behöva lite barnträning, har nog aldrig hållt i en bebis!

idag har jag kollat i en kungafamiljentidning. jag gillar inte kungafamiljen... jag tror dom är dryga och humorslösa. tycker synd om dom.. måste vara skadade av ett sånt liv dom levt. vill inte träffa dom! slipper antagligen oxå.

imorn tänker jag skippa min föreläsning och bara ha det gott. sen bär det av till alingsås på kvällen! ska bli så kul att servera på ett bröllop igen! man får både glädjen att se ett lyckligt par lova varandra evig kärlek, och slipper sitta still och slipper bekymra sig över vad man ska ha på sig för kläder. och så får man le och va trevlig mot en massa människor. ah. de bästa e att jag får träffa emma. inte träffat henne på säkert ett halvår. ja, minst.. kanske nästan ett år? tragiskt.

de e nog dags för kvällspromenaden nu. hejhej

1 Comments:

Blogger trevisemannen said...

Kungafamiljen är bra. Speciellt Lilian. Hon är så gullig på nåt sätt. Sen är Vickan rätt trevlig. Och Madde rätt så... ajuste. CP verkar lite dysse iofs, men kanske inte så konstigt med tanke på generna. Kungen är as-kylig och långt ifrån humorlös. Och Silvia verkar allmänt snäll. Så det så.

2:25 fm  

Skicka en kommentar

<< Home