torsdag, april 13, 2006

stolt som en tupp

idag har jag klippit hela pompe själv, för första gången. de va kul! å blev faktiskt ganska bra måste jag säga =) jag kan nog lära mig att bli en duktig bedlingtonfrisör.

ååh såg just att han blivit framsidebild på www.skbk.se =) kul!!! finingen..

ååh ja e så himla dålig... alltså dålig student =( om en vecka ska jag redovisa inför klassen.. asläskigt. ändå hittar jag på allt möjligt annat än att studa! dumma mej... får la bli på påskdagen eller annandagen då. nu ska jag i alla fall ta två dagars påsklov. kanske läser lite ikväll bara. måste ta mej i kragen.

har gjort två efterrätter idag, en ljusgul jordgubb och limefromage och en gul vitchokladmousse. ska lägg upp dom så att det ser ut som ett kläckt ägg. =) hoppas det blir gott och fint. vi ska nämligen fira ila imorn. hon fyllde 22 i måndags.

puss

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Bönder är blå
och du likaså

2:21 em  
Anonymous Anonym said...

jag ville verkligen säga någonting intelligent, men jag vet inte riktigt hur man ska följa upp en sån kommentar..?

12:38 fm  
Anonymous Anonym said...

emma, vet du att om din hund är tjock så får inte du tillräckligt med träning =) kom ihåg de

1:02 fm  

Skicka en kommentar

<< Home