onsdag, mars 22, 2006

snöflingor

nu har dom stora vackra snöflingorna nästan slutat fall och jag tänkte bege mig till skogen... tänkte gå underbart vackra sörboleden idag, det var länge sen. inte konstigt med tanke på att det säkert är både kladdigt och halkigt där nu. men jag ska ge den ljuva leden en chans idag. en försmak inför sommaren. sörboleden är vacker som en regnskog.

jag har blivit färdig i förtid med min hemtenta. skall bara lägga till tre meningar när jag kommer in igen. oj, och en rubrik ser jag nu att jag missat. men de e gott för så kan jag sätta igång och läsa mina hemska tjocka engelska häften inför nästa kurs, så jag slipper så mycket läsning som möjligt i åre. för övrigt känns det lite som att nästa kurs kommer handla om samma saker som alla andra socialpsykologikurser gjort. men men, de e ju kul i alla fall.

ja.. nu kilar jag. hej hej.

1 Comments:

Blogger Gustav K said...

Alarm! Har det snöat i lundsbrunn? Shiat... Här håller de sista drivorna på att smälta bort som bäst. Och jag hoppas verkligen att det inte tänker snöga mer nu i år... Aja. Hoppas att det var en trevlig promenad iaf! Jag har också lagt sluthanden vid en hemta idag och ska snart bege mig ut och gå lite... Hajj-hopp.

4:28 em  

Skicka en kommentar

<< Home