onsdag, mars 08, 2006

onsdag

åh, idag sög sug på rutan på rutan! på framsidan. han e lite blyg, brukar ligga bakom pumpen. ett riktigt charmtroll e han. å så har jag fått mail från ägaren till en av pompes brorsor. de va kul! han bor i växjö..

idag har fio varit hos mej! de va kul, länge sen jag träffade henne! jag lagade mat till henne, klyftpotatis med köttärningar i vitlök- o örtsås. sen fick hon jordgubbsmilkshake me fiberberikade negerbollar ;). å sen en mintchokladkaka. allt gjort av mej själv *stolt* tror alltså att kockyrket e min grej i livet! eller fritidskock e kanske bättre när jag tänker på de..

har varit på aerobics idag. jag tror jag börjar bli gammal... min kropp e trött. alltså, man kan ju tänka sig att jag har dålig kondition å så.. tränar två gånger i veckan å promenerar nåstan en timma de flesta dagar i veckan. men om jag hade dålig kondition borde den ju bli bättre, inte sämre! tycker snart att jag inte orkar någonting längre. *suck* jag är väl sjuk förstås. det har jag alltid vetat! å nu börjar sjukdomen bryta ut. dör väl vid 40.

dubbla avsnitt av top model idag. ny säsong.. satt fastklistrad som vanligt.. men en liten del av mej säger att nu får de va nog... har varit typ 8 säsonger ju! men, de e ändå kul lixom..

mm.. imorn ska jag till skolan igen. ska bli kul! aschting, nu kom jag på vad jag borde gjort idag. men men, jag har gjort annat nyttigt. inte skolarbete men.. hushållsarbete. lite. de e ju bra. sak samma. hejhej