måndag, februari 20, 2006

lite av ett mysterium


ja.. de e märkligt. hur oerhört tillfredsställande och underbart härligt det efter lång längtan kan kännas att komma in i ett litet, trångt rum.. med fula porslinsmöbler. o bara... bara sätta sig...

nu har jag varit på den första och sista föreläsningen jag skulle gå på denna vecka. känns supergott. vore dock bra om mina böcker kom idag så jag kan förbereda mig inför nästa veckas hemtenta. den kommer bli kul. ja tror de i alla fall. lite forskningsanalys blir de...

för en liten stund sen pratade jag med en klasskompis, bara några få ord i förbigående. det var i toalettkön, så hon kunde lixom inte komma undan. hon är nämligen en sån där människa som inte ens hejar om man möter varandra på stan. alltså riktigt riktigt otrevlig. bitchig attityd! på föreläsningen idag så pratade hon lite grand, svarade på ett par frågor. då kunde man märka hur osäker hon var på sig själv... försiktig och rädd att svara fel och göra bort sig. dom två faktorerna hänger nog ofta samman.. att vara osäker och bitchig. de e viktigt å komma ihåg. för det gör det så mycket lättare att inte tycka illa om personer. man vill ogilla otrevliga personer! klart man vill.. men ofta ligger något bakom den där attityden. därför ska man aldrig döma folk man inte känner på djupet.

fast de brukar jag göra ändå. =/


en av dom här valpkräken som ligger där, e min pompe. e han inte så himla söt så man vill äta upp han?

Nu ska jag kila, så jag hinner hämta ut stockholmsbiljetterna innan jag åker hem. ska bli så ljuvligt gott å komma iväg på en liten semester till huvudstaden. :)

hejhej







1 Comments:

Blogger trevisemannen said...

Stockholm? Är möjligt att jag också har vägarna förbi där nån gång vid den tiden. Hör av dig om du får tid över, my dear...

12:15 fm  

Skicka en kommentar

<< Home