lördag, februari 18, 2006

elaka rudolf

hujeda så läskigt... ja körde nästan på ett rådjur på e20 för en halvtimma sen... idioten bara stod där me sina kompisar mitt på vägen.. ja fick bromsa så att pompe nästan flög ur sätet, som tur va så hade han säkerhetsbälte. ja me... men när jag satt där å stirrade på rådjuret som jag närmade mej så hann jag föreställa mig hur rutan skulle krossas osv. fast de kanske inte hade blivit en så brutal krasch som jag föreställde mej :) vem vet... som tur e inte jag!

har varit i skövde hos en klasskompis, vi va några från klassen som lagade en melodifestivalmiddag, en gryta me kyckling, räkor, saffran å vitlök m.m. de va fest de... å melodifestivalen va la sådär.. hoppas på bättre bidrag kommande lördagar. å lite mer nya låtar för ett par låtar kändes som att man hade hört förut. liknade redan existerande låtar lixom.. t.ex. andreas låt. men den va ju bra för all del. å han hade ögonsmink...mm läckert.

nä ä ja får la sova nu. ska spela flöjt i kyrkan imorn.. trio. de blir lite tråkigt för de e trista låtar. jag ville spela pärleporten och vi ska fara bortom månen! typ så... men men. nu blir de cavatina å minuett.. typ. å en kanon å nån skotsk låt. säckpipa skulle man spela egentligen... vore lite tufft. ja har ett enormt behov av att vara tuff. hade förresten me mej pompe till klasskompisen. han var populär, å han tyckte mycket om å ha så många tjejer att flörta in sej hos. satt i varenda knä. gosungen.

ah, nä. gonatt.