tisdag, februari 21, 2006

noppnoppidopp


idag kom Pompes nya halsband på posten. jättefint å perfekt matchande till täcket. men nu får jag skärpa till mej, börjar bli lite av att beroende att köpa massa saker till pompe. jag får vänta nu ett tag och sen va me i top dog nästa säsong o vinna massa pengar som han kan få halsband å täcken för! Å ett modellkontrakt oxå, de skulle han gilla. Lyssnar på nightwish nu. de e vacker musik tycker jag... musikalisk musik. å så har jag hittat en ny favorit, eller en rar liten msn-vän har introducerat honom för mej. timo räisänen. ljuvligt :) mmm.. smask. Förresten om nån undrar varför pompes bröstkorg ser så märklig ut på bilden så e de för att det fastnat 4kg snö där. *suck* har varit på skogspromenad idag, helmysigt! gillar vintern så mycket...

Kan inte bestämma mej för om jag ska äta köttsoppa eller lövbiff idag. antar att det kanske är middagstid snart. men åt frukost halv 12, så gott å få sova ut idag. de va typ 5 dagar sen! hemskt va? hm.. fast ja kan nog inte säga så... för tidiga mornar enligt mig är allt innan 9, å de e kanske sovmorgon för många människor. fast här ska tilläggas att jag vid frukost hade varit i skogen en timma innan oxå, så de e inte så skandalöst som det låter! längre än till 10 låter inte barnen mej sova.

usch, tänk om det skulle börja blöda ur ögonen. de skulle jag tycka va otäckt. åh skalman har lovat att äääntligen uppdatera sin blogg ikväll. sannerligen på tiden tycker jag!
Nu går de inte för sej att sitta här längre. puss hej!