lördag, mars 04, 2006

R.I.P

rest in peace älskade tangentbord. mycket tankar som rör sig i huvet nu.. var det värt det... värt att ge upp ett helt tangentbord bara för att en enda tangent var dålig... men nu är det vad jag har gjort. jag har dumpat mitt tangentbord för en ny svartgrå fräsching. ingen tid att bearbeta sorgen för det gamla.. nytt på en gång. men jag tror det skall gå bra. jag gillar det.. hörs knappt när man skriver... vi kan nog lära oss att älska varandra, det tror jag.

idag är det en stor dag. pompes 1-årsdag. han har fått ett tuggben med hundchoklad. blev glad! ikväll ska han gå en grissvans. å så ska han få ett tuggben av pappa o en boll av mamma. tänk att han har bott hos mig i drygt 4 månader nu.. känns gott.

de e så gott nu, förra helgen umgicks jag massor me hilda, bästaste godingkompisen som går folkhögskola i skåne, å igår träffade jag emma, min goding å bästis som bor me sin man på donsö nu, å idag ska jag få träffa älsklingen julia som åkt iväg till folkhögskola i småland. fått umgås me alla som jag älskar och saknar nu för tiden! alltså dom e hemma på besök, jag har inte varit på donsö och i småland på samma helg. verkar stress.

har jobbat idag, sålt massa saker, ganska mycket skruv, lite skidor, vantar å mössor, å så har jag hyrt ut en himla massa skidor å snowboardar. å så sålt lite jeans å tröjor å så. just de, nu kom jag på vad jag ska göra! å utöver det skall jag även baka en mintchokladkaka nu, mmmm. simon å ila kommer hit, pompe ska firas, å mamma å pappas 27åriga förlovningsdag oxå. fast alltså, jag tänker inte ge chokladkaka till hunden, ifall nån blev lite orolig. här skall inga mord eller förgiftningar utföras.

*suck* vissa knappar e sega på de här tangentbordet. speciellt <-- knappen, som jag använder rätt så kontinuerligt. men men, vi ska nog vänja oss vid varandra, det tror jag.

nu ska dagen gå vidare...hejhej