måndag, februari 27, 2006

våren fick kalla fötter

å så va de vinter igen. hemskt så kallt det e. men solen skiner och himlen e blå. sålänge man är inomhus eller supervarmt klädd så e de ju faktiskt en underbar dag! fast på bussen var det fruktansvärt... dom blåste ut kall luft i bussen, som nått mordförsök typ. fötterna domnade bort, men annars överlevde jag. tji fick dom.

vet inte riktigt vad jag gör i skolan idag men ali ville att vi skulle komma hit för att hämta vår tenta och ställa eventuella frågor. så det gjorde jag... eller gör. ska göra. alltså de e tentauppgiften jag ska hämta. så de e lite spännande för all del. å se vad jag ska pyssla med dom kommande 4 dagarna. tänk att man kan få vg i denna kursen. spännande! men, de spelar inte så stor roll om jag får det. vi får la se hur svårt de blir!

sitter massa ekonomer här inne. blivande iaf. hur i hela fridens liljors namn kan man vilja bli ekonom? kan inte för mitt liv förstå. slamsugare, städerska, byggarbetare, socialarbetare eller industriarbetare.. okej! men ekonom? hmm.. usch ny nyser en av dom ut massa otäcka förkylda bakterier här oxå. dom är påväg in i min kropp. jag känner det.

måste kika på en busstidtabell nu. just de... får inte glömma att köpa födelsedagspresent till pompe och boka tid för trimmning sen efter skolan. hejhej

2 Comments:

Blogger Hannahbejb said...

Heej! hur är det? Jag tentapluggar, tenta på onsdag. be gärna!! ny adress på min blog föresten. kramkram

5:26 em  
Blogger Gustav K said...

Asså det fattar du inte? :) Mja, men jag tycker att det blir för sött med pärlsocker runt... Och de blev goda ändå, det blev de :) Använde dessutom fiberberikade havregryn, så med lite god vilja kan man säga att de var rent nyttiga!

2:05 em  

Skicka en kommentar

<< Home