torsdag, mars 02, 2006

plutt

usch kräks.. har så mycket äckligt i magen. ska berätta allt vad jag har i den... kanelbulle, chokladboll, kebabpizza, lite choklasmousse och fransk nougat. äckligt va?? ja å så en macka och några russin oxå som var frukost. och lite vitkålssallad. den var det ända riktigt goda på hela dagen.. vitkålssallad.. stackars mej. men det blev faktiskt en lite ovanligt svettig morgonpromenad imorse! mycket snö att pulsa i i skogen när inte vägarna var plogade. men så underbart härligt och vackert. älskar vintern! den kan få stanna nästan hur länge den vill!

nu ska jag skicka in en sommarjobbsansökan till arla. får la kanske inte på nått av behandlingshemmen jag sökt till.. kan ju hoppas men många söker å få krävs. zoo fritid ville inte ha mej i alla fall sa dom idag! typiskt.. jag som köpte en peang av dom. ska plocka bort håret i pompes öron me den. han kommer nog bli lite irri på mej. kanske bitas lite.

har varit i stan me sandra idag. gått i lite affärer å så.. sen kollade jag på floorfiller me henne å tomas. de e ett verkligt skojigt program! alla borde se de. dansade lite balett hos dom, men det knakade så mycket i mina tår så jag fick inte fortsätta.. :( det kanske inte är min dans.