lördag, mars 18, 2006

tankevädring

gosh min katt e fet! men så blir det väl när man bara har mat i huvet. jag såg på du är vad du äter i förrgår. igår malde jag ner två morötter och drack morotsjuice till frukost. jag skulle så gärna vilja va lite nyttig... å ja promenerar ju visserligen varje dag. men... godis ligger mej så varmt om hjärtat. ikväll ska jag äta pizza oxå. eller vem vet, jag kanske tar en sallad istället.

ikväll ska jag ut å dansa.. de va ganska länge sen nu. får väl se om de blir nått kul.. e lite halvsugen men. ja ska få sminka tomas å de ser jag fram emot! svart runt ögonen bara. vrålhett! å så ska jag sminka sandra oxå. sminka e nått av de roligaste jag vet. makeup-artist skulle man bli... makeup-artist eller kock, eller zoobutiksägare... eller elevassistent. de e mina drömyrken. SKIT! glömde ringa ett behandligshem igår som jag skulle ringa om sommarjobb. rumpa. de påminner mej om att jag måste ringa anna å fråga om hon kan jobba åt mig på järnia om två veckor. det bär ju av till åre nästa helg!

nu tjatar mamma om att jag ska färga håret på henne.. e väl bäst jag gör det. ska betsälla mig en klipptid nån dag. förändringssugen. blondsugen.
sovsugen...
hej