lördag, mars 11, 2006

mycket idag...

..åkte till trollhättan vid 10 i morse. med sandra. o mamma o pappa. va la där i tre timmar eller nått.. köpte inget speciellt. typ några små ospeciella grejor bara. sen så åkte vi hem.. å då åkte ja å sandra å åt på gatuköket. sveriges godaste pizzor. sen så åkte vi till mariestad å spelade volleyboll.. ja hade mycket roligt trots att jag stjälpte mer än hjälpte laget! fast vi vinnade ändå.. =) ah, sen såg vi på melodifestivalen. tyckte att carolas låt va helt ok. kanske den enda något sånär bra på hela årets festival. ok poodles va rätt bra me. ja åtade chips oxå. hemskt vilken onyttig dag det blev. joo å så sminkade jag sandra. de va så kul, ja älskar å sminka. å sen fick jag lov å rocksminka tomas! mmmm smack! läckert blev det.

nu måste pompis få sin kvällspromenad annars kanske han kissar på väggen. imorn ska jag va mötesvärd i kyrkan. hälsa i typ hundra händer! äckligt =) men ganska så trevligt.

puss hej.

2 Comments:

Blogger Gustav K said...

jag har också ätit pizza idag. Det var inte det sämsta :) Ja. Det förekommer att jag dejtar damer :) Det hära är dock ett fall där vederbörande ännu efter sex månader freakin' stalkar mig :( Aja. Hvadan frågade du om ärkekanelbullen, förresten? :)

7:41 em  
Anonymous Anonym said...

ojojoj vad din blog är välläst!
Jag blev även nummer 1000!! (utan att klicka flera gånger)
Det pris jag önskar är en pysseldag!!

/ Ila

12:34 em  

Skicka en kommentar

<< Home