tisdag, mars 14, 2006

grattis!

Ila grattis! du var läsare nr 1000 och har därmed vunnit en pysseldag! kontakta mig för att veta mer om ditt pris...

Gode tid tänk att min blogg blivit läst 1018 gånger nu! de e många... på tre månader typ. Det känns som att jag har typ 3 läsare. men dom kanske läser väldigt ofta =) vem vet!

SPSS är ett riktigt vansinnigt tråkigt datorprogram. jag önskar ingen av er att få olyckan att komma i kontakt med det. själv lär jag få ägna mig åt det en hel del om jag ska doktorera och ta nobelpris och allt vad det är.

ja, jag har lite saker som jag bestämt mig för att göra. att hoppa fallskärm när jag fyllt 18, att gifta mig sommaren 2007 samt att ta nobelpris någon gång. Vissa planer i mitt liv går ju uppenbarligen sådär... fast jag får skylla på att när jag var 12 år och bestämde de två första sakerna så trodde jag att tiden alltid skulle gå lika fort, inte fortare och fortare! om man räknar med den tidsförlusten så är kanske bröllopet i 40års åldern och nobelpriset när jag är död. 18-års dagen kommer väl någon gång snart. kanske någon är snäll och ger mig ett fallskärmshopp när jag fyller 23 den 24 mars?

i övrigt närmar sig dagen jag längtat efter såå länge nu... bara 5 dagar kvar tills Pompe ska bli klippt!!

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hmmm... du får nog sätta fart om det ska bli nåt bröllop 2007, inte så långt kvar nu. Hoppa fallskärm kunde vara kul, det kanske vi kan göra samtidigt nån gång :)
Snart födelsedag också, det må jag säga. Grattis i förskott om jag glömmer säga det just när det händer. Mitt minne börjar bli lite klent, det är väl så när man blir gammal.

6:51 em  
Blogger Hannahbejb said...

weee!:) det var jättekul verkligen att få göra läkargrejjer på riktigt!! Hur ser du hur många gånger bloggen blivit läst? Kram

8:17 em  
Blogger Gustav K said...

aj aj, men du får la se till att inrikta din framtida forskning mot något som inte fordrar att man använder SPSS då? :) Och med lite tur kanske det programmet inte kommer att begagnas för tid och evighet? Idag har jag ånyo bakat... hm... fabricerat negerbollar - även denna gång med kraftiga, fiberberika gryn. Det var en ren hälsokur, alltså. Du borde göra det samma :) Ha det.

10:24 em  

Skicka en kommentar

<< Home