söndag, april 09, 2006

sitta å stå. å dansa.


har lixom bara inte haft lust att slå på datorn på några dagar. känns gott. men nu tyckte jag de va dags!

igår var jag på damsittning å sen dhisko. jag var snygg. de va mina vänner oxå.

idag har jag varit på den första gången på agilitykursen. det gick jättebra. pompe va så duktig fast de va liite läskigt å gå in i tunneln första gångerna. sen va de bara kul! han har definitivt potential.. jag måste träna mycket me honom!
just nu ligger han helt utslagen i korgen... mycket nya intryck idag o psykisk påfrestning!

nu ska jag äta en skumbanan å vila lite. sov inte så mycket inatt.. sen blir det flooorfiller!! we =)

puss



2 Comments:

Blogger Gustav K said...

Ah, det är klart att du var snygg! :) Det finns flera bilder från Skövdekåren där jag syns på ungefär samma sätt som du där. Nu var det dock längesedan jag var där. Iofs kanske det blir oftare nu när jag kommer att vara i Skövde hela sommaren... Förresten, feel free att adda mig på msn: gustav__k@hotmail.com Have it :)

8:44 em  
Blogger David said...

vilket kort sen!!!!

=)

2:36 em  

Skicka en kommentar

<< Home