onsdag, april 19, 2006

glädje e bäst!

men gode tid vad jag gnäller... jag har inte två fruktansvärda veckor framför mej! jag har en oerhört läskig dag framför mig... med redovisning. men faktum är att mitt i rädslan finns en viss tillfredsställe i att utmana sig själv och göra det man är skräckslagen inför... å så himla gott det kommer kännas när det är gjort! på måndag e de en liten miniredovisning men den känns just nu som småpotatis =) och då ska hemtentan delas ut också som ska skrivas under nästa vecka. men den blir säkert skapligt okomplicerad. i sjäva verket ingen komplicerad kurs det här, bara hundratals tråkiga artiklar att läsa. och engelsk litteratur som jag inte förstår... men men! sen e de bara en ynklig kurs kvar med en snäll farbror till lärare! sen e de ju sommarlov!

i sommar ska jag göra det jag längtat efter så länge nu... nämligen läsa den senaste harry potterboken. :) ska bli så spännande! ska jobba på arla också... i 7 veckor. de stället kommar man då aldrig ifrån! men faktum e att en go industrilön inte kommer sitta fel nu sista sommaren innan jag blir utexaminerad låglönearbetare! har varit ett kostsamt år med pompar å försäkringar hit å dit, lite veterinärkostnader till det och resor till skolan å dyr litteratur! man är ju ingen låntagare heller.. men men. jag behöver inte leva på bruna bönor och nudlar så jag klagar inte =)

hm.. förbereda redovisning var det jag skulle göra ja... tjingeling.