söndag, april 23, 2006

hej

de va läskigt att köra hem igår. jag vet inte varför för det blev inte så sent och jag var egentligen inte speciellt trött. men jag hade svårt att fokusera blicken! fick sitta och skaka på huvudet och hoppa i sätet. ville lixom inte råka somna. stannade en gång och sprang i några cirklar oxå. å jag kom hem levande och välbehållen. och andreas och nadine blev gifta dessutom. och mätta dårå.

gick upp 9 idag. kunde inte sova. snacka om å ha blivit gammal.. jag som egentligen hatar mornar o helst sover till 10.. får inte sova längre än så för djuren. sen åkte jag till brukshundsklubben och hade agilitykurs. pompe va vrålduktig fast han tyckte de va varmt å jobbigt. jag tyckte de va varmt och härligt. sprang omkring i t-shirt.

nu tror jag det är dags för en skogis igen. ska lägga ett litet spår i skogen till pompe. eller två. måste plugga lite idag me. bara lite.. seminarium imorn då jag å min grupp ska berätta lite om en artikel o skapa diskussion. hujeda så trist. den heter typ how an equity motive can produce un-equity in social relations. nått i stil med det iaf..

de va så himla kul att träffa emma! å noomi oxå.. å dom andra vännerna jag träffade. men mest emma för det var nog nästan ett år sen sist vi sågs... :( så länge får de inte dröja igen. usch o fy. emma e en riktigt go kompis.

tjillevipp.

2 Comments:

Blogger Gustav K said...

ah, när jag kör och är trött brukar det funka fint att sjunga. Antingen att sjunga med till radion eller för all del helt andra sånger också. Prova det :) Hare.

8:55 em  
Anonymous Anonym said...

får man en pysseldag om man blir nummer 2000, eller är det slut me sånt?

1:32 fm  

Skicka en kommentar

<< Home