söndag, april 01, 2007

solsken varje dag!

puh.. ett väldigt flängande den här helgen :) passar på att träffa alla kompisar o sånt nu när skolarbetet har lugnat ner sig och Stefan håller sig på avstånd! i fredags var jag ju i karlstad hela dagen för att avsluta delkurs tre och påbörja delkurs 4 på pedagogiken. när jag kom tillbaka till götene gick jag direkt hem till sandra. vi fixade lite o äta o sen träffade vi lite fler folk, kikade på en fotbollsmatch och pratade mycket. på lördag jobbade jag, sen åkte jag och spelade volleyboll med hilda och mariestadfolk. idag var jag i kyrkan på förmiddagen o sen åkte jag till Fio i lidköping.. har inte träffat henne på hundra år... vi åt bakat potatis med tsatsiki. å nu har jag åkt hem för att ladda upp inför kvällens pannkaks- och pokerkalas med hilda, miika och richard. ser mycket fram emot detta. har varit galet sugen på pannkakor ända sen det blev tal om att vi skulle ha pannkakskalas idag.

mm sen e de måndag! det ser jag oxå fram emot för nu har vi pluggat som små blå med ex-arbetet för att lyckas få tid för påsklov. så måndag, tisdag och onsdag har jag avskilt nästan helt för Sune. Ja, Sune fick det bli. Namnet på min lilla röda folkvagn. Nu ska han poleras så blank och fin att grannbilarna får skämmas. tvätt, lackrengöring och vaxning. sen så ska några små rostfläckar slipas bort och ersättas med färg... och så ska jag eventuellt köpa fälgsidor till däcken. men det ska vi fundera lite på först, jag och Sune. vi tycker plast ser lite billigt ut.

torsdag eftermiddag och fredag ska jag tillbringa i lilla rara malmbäck... och tohult. pompe oxå. :) jag och pompe ska åka tåg tillsammans för första gången. det ska bli skoj. har alltid velat åka tåg tillsammans med en hund :) just det.. då blir det lite hundbad och frisering på onsdag oxå. han ska ju faktiskt promenera runt i jönköping i en timma på torsdag och på fredag ska han få följa me på påskmiddag hos Stefans familj. Då gäller det att vara fin. eller fräsch i alla fall :) fin blir väl svårt *moahaha*

ja, sen blir det lördag. Då bär det av till Lundsbrunn igen på morgonen. å så ska vi har reunion med min gamla gospelkör från typ 7 år tillbaka kanske.. nej mer tror jag... kanske 8-9 år. vi ska träna på de gamla gospellåtarna på lördag och sen ska vi sjunga upp dom i kyrkan på påskdagen. Kom till pingstkyrkan i götene och lyssna vetja. kommer bli jättekul!!!

ja, så ser mitt liv ut just nu :) just de, så e de ju lydnadskurs imorn! och på tisdag ska jag på boxercise. wee!! händer så mycket skojiga saker hela tiden!! de kan aldrig va bra. tänk sen när de slutar va så gott å leva. vilken kontrast det kommer bli till nu.. blir nog deprimerad då. tur att det finns choklad. förresten tänkte jag börja leva sunt nu. onekligen ger den analkande bikinisäsongen en liten gnutta ångest.

1 Comments:

Blogger emma... said...

din rubrik får mig att tänka på låten "hon kommer med solsken till mig, hon kommer med solsken till mig"..tralalala. vet inte vad den låten har med denna kommentaren o göra men, äsch..kul att du har det soligt i livet nu!

Kraam

5:16 em  

Skicka en kommentar

<< Home