torsdag, januari 04, 2007

ärtsoppa o pannkakor

en riktig torsdag. jag åt ärtsoppa och pannkakor idag. blev så sugen på pannkakor när jag var påväg hem från skolan.. men när jag kom hem var jag så hungrig att jag var tvungen att äta nått under tiden jag stekte pannkisarna. ärtsoppa blev de. så de blev ett riktigt torsdagsmål. gick dock omkring i tron att det var tisdag, ända tills halvvägs in i pannkakeätandet. man har ju inte riktigt alla köttbullar i stekpannan om man säger så.

har sovit idag. de va sååå skönt. kändes som att jag med glädje skulle kunna sova bort hela livet. skulle gärna sova bort de närmsta två veckorna i alla fall.. *suck*

har inte studerat nått sen jag kom hem från skolan... måååste verkligen ta tag i det här. kan inte missa att klara en kurs bara för att jag är lat (å skippat varenda föreläsning till förmån för sovmorgon å inte orkat läsa några böcker), får faktiskt kämpa till slutet nu när jag bara har några månader kvar. men har god lust å ge upp..

1 Comments:

Blogger emma... said...

emma, kämpa på! det kommer bättre tider! tänk när du är klar...då har jag fem miljoner år kvar på mitt...skadeglädje...kämpa på!

6:55 em  

Skicka en kommentar

<< Home