fredag, december 22, 2006

hurra!!

åh.. julen e räddad. jag kommer ha klappar att dela ut till mina nära o kära på aftonen. hur skulle de se ut annars? julen handlar om klappar. klappar är det sanna budskapet. o heeelga natt o helga stund för väääärlden då alla julklappar ska deelas uut...

mindre bra var att boken jag behöver till tentan 13/1 omöjligt går att få tag på utan att behöva köpa den :/ inte skoj.. kanske 300 kr. vill inte ha.

har spårat idag.. med pompe o nalle. tänkte att de va dags att låta nalle prova på att viltspåra. de gick ok.. han spårade skapligt den första biten, sen for näsan upp å han ville gå efter luftvittringen.. men han kom ända till typ 5 meter ifrån klöven. sen vägrade han spåra o rusade istället fram me näsan i vädret. nåväl.. han hittade den i alla fall.

för pompes del gick de faktiskt ganska bra. bättre än de sista tre gångerna jag spårat iaf. jo men han va duktig faktiskt. duger.

kväll ska jag träffa julia. de va länge sen.. hon bor i sthlm sen i augusti. ska nog spela biljard. de e skoj =) har förresten städat ida oxå. måste nämnas! o lyssnat på en talbok. o så praktiskt de e att kunna få till sig en bok utan att behöva somna för att ögonen blir så trötta!!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vad skönt att Pompe gillar nya maten. Glöm inte att tilssätta C-vitamin. Det är bra för att lindra en del klåda. Härligt att höra att viltspåret går bra. Min lilla nya vappe ska väl också introduceras, så jag glädjs åt att det inte är snö. men du kan få vår del också, eftersom ni gillar det!

God Jul på er!

// Hanne

8:12 em  

Skicka en kommentar

<< Home