torsdag, december 21, 2006

VM

såg att jag inte berättade varför jag inte laddade upp dom där bilderna jag tänkt igår =) kan berätta nu... de va för att jag var lat. mm så e livet. om jag tar bilder me stora kameran så kan jag nämligen inte få in dom direkt i min dator utan måste först stoppa in dom i pappas. jobbigt! sätter ut en liten bild från nu istället. för å visa hur vi brukar ha de på kvällarna här.. ja å mina barn. fast nu har dom somnat bägge två.

i morse kräktes pompe =( efter maten.. allt kom upp. (oj, de kanske ni inte ville veta). men ikväll fick han behålla maten så de va nog bara nått konstigt. han glufsar lixom i sej maten i ett nafs nu när den smakar gott.

e så himla orolig över mina julklappar. vill inte förtälja för mycket men.. har lixom gjort en beställning... å de har inte kommit än... kommer de inte imorn så blir de mycket mycket tråkigt :( åh så tråkigt..

igår när jag skulle sova kände jag att jag hade tryck över bröstet.. de e otäckt när man känner de. fast man ju vet att de inte e så farligt egentligen. hursomhelst va de för att jag har så mycket i skolan nu.. framöver.. tre tentor o en bokredovisning till den 14/1. å då e två tentor på en kurs om jag i sanningens namn knappt vet vad den handlat om! de känns lite smått jobbigt så.. måste ringa bibblo imorn å se om dom kan lyckas fjärrlåna hem en bok åt mej inom rimlig tid. hm. knappast troligt. vill inte köpa :(

kollade på vädret förut.. va som en spännande vm-match. måtte han säga att de ska komma snö!! men aldrig sa han de.. de blev inget mål för sverige.. *suck*

1 Comments:

Blogger Jessica said...

Hallå där!
Jag är också lycklig ägare till två Bedlingtons, bröderna bus!
Chico, snart 5år och Amigo 2år.
Chico brukar också vara sådär otrevlig och lägga en jättespya på nån' matta ibland efter han ätit. Konstigt, för annars mår han ju bra. Men ,men, så kan de va...
Ha en riktigt god jul, hälsningar Jessica och hundarna:-)
(mitt-liv-med-hund.blogspot.com

1:11 em  

Skicka en kommentar

<< Home