onsdag, december 20, 2006

tråk

tjaa.. hade lixom tänkt att ladda upp lite fina bilder från igår. Kristina, vilja, silver, emma o ludde var nämligen här. Vi tränade viltspår tillsammans. för vilja va de första gången =) tror hon gillade de! pompe spårade väl sådär :/ vet inte varför han inte e lika duktig längre.. kanske kan jag lägga ut ett spår på fredag igen.

har förresten börjat me färskfoder till honom idag! han e jätteglad!! smaskar i sig maten på en gång! de har han knappast aldrig gjort.. superskönt.

ja blir oroligare o oroligare för varje dag över vädret.. snart blir jag nog rent av milt deprimerad om de inte kommer nån snö!! fattar inte var den tagit vägen :/ tänk o mde aldrig mer kommer nån snö.. känner mej jätterädd.. vill aldrig ha sommar om jag inte får snö först =(

kräks snart på skolan.. ska dit imorn å ha seminarium. sen måste jag börja i en ny bok som ja å tre till ska skriva recension på till den 4e januari.. har föreläsning 2a o seminarium 6e.. inte ens nått jullov får man ha. bara den ena sega boken efter den andra. å så måste jag sätta igång me hemtentor.. till typ 13e eller nån har jag två hemtentor o en salstenta. vill inte.. men sen så blir de c-uppsats. *längtar*