tisdag, december 12, 2006

uppdatering..

har jobbat lite på vår så kallade luciatågsutstyrsel som vi ska ha på söndag.. pompe kommer vara pepparkaka... o nalle.. tja.. till hans stora förtret blir det nog en mild variant av tärna..


nalle tycker sådär om å va utklädd.. medan pompe, trots att han som vanligt ser lite uttråkad ut när man fångar honom på foto inte bryr sig så speciellt mycket om han har kläder eller inte! jag ska nog
skona nalle från själva linnet och nöja mej med lite glitter. de ska han väl tåla.. eller vad tror ni? (har ni sett en ledsnare golden än den på bilden till höger?)

Hedwig ska givetvis inte vara med på söndag men hon var den enda idag som faktiskt verkade road av hela grejen.. tror hon kände sig fin som en liten tärna =)

vad jag mer gjort idag istället för att plugga är att böja till en ståltråd efter mallen jag gjorde igår.. längre än såhär kommer jag nog inte i mitt försök att göra en egen pepparkaksform. ska testa den någon dag! blir säkert godare pepparkakor än någon smakat!

för övrigt har jag gått å blivit förkyld :( inte skojigt.

2 Comments:

Blogger Gordon said...

Emma - helt SUVERÄN pepparkaksform av Pompe! Tänk om någon (du???) kunde och ville göra en sådan av en bearded collie ... Kram från Skara-flocken

6:49 em  
Anonymous Anonym said...

WAO!! Va fin pepparkaksform! Blir ju jätteinspirerad nu..Vill oxå! hihi

En sak till.. Har du sytt det där täcket till Pompe? Du verkar ju vara en riktig pysselmaja =)
Va roligt!

Kristina

7:20 em  

Skicka en kommentar

<< Home