torsdag, december 07, 2006

WEEE utmanad =D

jag har blivit utmanad av kristina... gott. älskar att svara på frågor.

Höger- eller vänsterhänt? Höger-
Humör just nu? hmmm.. inte så mycket humör alls. neutral åt det positivare hållet kanske.
Favoritgodis: åh. mörk choklad med mintslajm i.. platta jordgubbsgodisar me socker på.. marabou choklas me mintkross.. sillar.. röda å svarta.. snöbollar.. fransk nougat.. djungelvrål.. zoo.. snören... ååh turkisk peber sweet and sour mix..
Är det något du absolut inte äter? o ja.. sill *kräk* luktade sill i affären idag *wräääh* sen typ lever, blodpudding o spenat o lite annat!
Kläder just nu: röda mysbyxor o ett svart linne
Musik just nu: ingen alls.. gillar tystnad ganska bra.
vad sa du senast? mamma?!! har vi någon luftmadrasspump?
sommarplaner: ett hundläger tror jag.. sen har jag inga planer direkt.. blir kanske frizon som vanligt, å lite kristna konferenser! sen blir det väl jobb av något slag..
Fisk eller badkruka? hm.. badkruka, fast i somras skärpte jag till mej rejält! de e nog för att jag har pompe nu o en 15-årig fisk till kompis.
Hur många kuddar? två.. fast sover bara på en. med bamse på.
Favoritväder: klarblå himmel, -5grader o snöööö.....
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: öh. pompe.. förstås.. tandborste? hm.. å mobilen förstås.
Spelar du nåt instrument? plockar väl fram min tvärflöjt ett par gånger om året.. brukar spela i kyrkan på jul o kanske påsk.
Morgon- eller nattmänniska: vad är morgon för nått??
Sparare eller slösare: mest sparare.. fast inom vissa områden (=hund) kanske lite slösig.
Vem är viktigast för dig? Gud
Bästa film: ooooh svårt.. bring it on?? mycket svag för highschoolfilmer!!
Tror du på liv på andra planeter? näe..
Kommer du ihåg din första kärlek? första.. kärlek.. hm.. jag kommer väl ihåg alla mina kärlekar.. fast nån överdrivet djup har inte funnits!
Älskar du henne/honom fortfarande? näeee
Har du några homosexuella vänner? inga nära.. ett par ytligt bekanta.
Tror du på mirakel? tror att Gud gör mirakel.
Ser du dig själv som tolerant mot andra? Nop... Beror förstås på vem der är men.. inte så tolerant som jag skulle vilja va.
Hur många barn vill du ha när du blir stor? hm.. 0 kanske.. fast vill ju ha nån som tar hand om mej när jag blir gammal så... säger väl 2..
Bio eller promenad? promenad. om de e inte e en film jag superdupermultigärna vill se.
Är du kittlig? ehm.. pass.
Stjärntecken: vädur
Är du rädd för insekter? dom är otäcka.. usch.
Äckligaste djuret? fästing.. eller kanske blodigel *ryser*
Största svaghet? gooodis :(
Det här är jag bra på: lyssna
Bästa bok: hm.. om änglar kunde tala är en mycket bra bok. bäst vet jag inte..
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? skulle vilja va superstark!!
Chips, morötter eller godis? gooodis
Pizza eller hamburgare? pizza
Skriver du dagbok? skrev dagbok varje dag från april 1998 fram till oktober i år faktiskt!! så fråga mej vad jag gjorde 23/5 -01 o jag kan svara på de.. grymt kul faktiskt. men nu har jag slutat. bloggar desto mer ;D
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? de tror jag inte.
Stökigt eller välstädat? alltså, just nu kan jag faktiskt säga att det är relativt välstädat. förutom lite gräs o grenar som pompe dragit in förstås.
Gungar du på stolen? näe. de vågar jag itne!! tänk om jag ramlar..
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? inte igen.. jag har gjort det en gång, det räcker =)
Vilken hand håller du gaffeln i? beror på om jag har en kniv i andra handen eller inte.
Hur är din drömtjej/kille? snygg, smart, snäll och framför allt ärlig!
Hur många syskon har du? en bror.
Vad är du mest rädd för? tja.. de värsta vore väl om nån nära, kär blir sjuk eller dör.
Är du rädd för blod? nej, de brukar jag ha i ryggsäcken när jag går till skogen.
Saltar du på maten? om de behövs.
Gillar du att sjunga? inte såå.. gjorde de förr
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? samhäll, för att jag inte visste vad jag ville.. ekonomiinrikting, för att de va slappast..
Anser du att du är stark? verkligen inte! mina muskler börjar skaka så fort jag försöker spänna dom. (obs. viss överdrift)
Brukar du sola? inte så ofta.. solning gör mej uttråkad.
Vad gör du om du får hicka? väntar å suckar å hickar.

nu till nått helt annat, jo, jag berättade ju om vad jag drömt inatt.. eller imorse.. o kom på att i drömmen med segelbåten.. då satt jag i fören.. hade bikini på mig.. o när jag tittade på mina ben isåg jag att dom var alldeles håriga! *hihi* så idag har jag rakat dom. nu e dom leeena o goooa.. mmmmmm. älskar nyrakade ben!!!

1 Comments:

Blogger emma... said...

VA!? har du hoppat bungy jump!?

11:44 fm  

Skicka en kommentar

<< Home