tisdag, november 28, 2006

arkivrot

Idag har jag suttit å rotat i datorn efter massa gamla foton. Blir så nostalgisk när jag ser hur vacker pompe var. när han hade mycket päls. och när sofia fortfarande klippte honom. =) ja.. man e väl ingen frisör direkt. men när jag har klippt pompe i några år har jag nog lärt mig oxå. kanske.

idag har vi varit en sväng på brukshundsklubben. ungdomsträff. inte så många där. vi gjorde lite platsliggning o de gick bra. sen testade jag budföring med pompe. de gick oxå bra, fast då va de ju unga tjejer han fick springa till. såna gillar han! hade de stått en ful gubbe 20 meter bort hade han nog inte velat springa dit.
För övrigt var han inte alls på humör för lydnadsträning, så de blev inte så mycket av det. inte hade jag lust heller. kanske ska gå agilitykurs istället i vår. vet inte. vet inte vad jag vill o vad pompe vill. jag tröttnar så fort på saker. nu vill vi testa nått nytt. skydds
kanske! :)



4 Comments:

Blogger emma... said...

jA1 kör på skydds eller kanske bevaknings tjäsntehund vore hans grej!? hehe ses i kväll...är lite orolig, kommer inte hitta...o ja kanske inte har bil..men men

2:02 em  
Blogger emma... said...

1=!

2:02 em  
Blogger Gordon said...

Hej Emma och Pompe! Mycket klokt av er att testa lite allt möjligt. Så får du se vad som så småningom är Pompes "grej". Liksom Baron och Falstaff är han ju väldigt mångsidig, och han kan gilla nästan vad du än låter honom göra. Kram från oss i Skara-flocken

8:01 em  
Blogger emma... said...

du, glömde säga: - oh vilka fiina bilder det är på sötisen!

8:23 em  

Skicka en kommentar

<< Home