tisdag, november 21, 2006

release

japp.. idag har jag lagt ut min hemsida. den e ju inte 100% klar. missnöjd me en hel del detaljer.. men den e ute i alla fall! adressen är emma.arvestrand.se .

har dessutom en ny email.. vore superdupergulligt om ni ville byta ut alla gamla mailadresser ni har till mig mot
emma@arvestrand.se .

sååå de va de praktiska. hej =D har varit i skolan en stund idag. jag gillar inte skolan så mycket. speciellt inte när man måste läsa röda, tjocka böcker på grekiska. de blir lixom jobbigt då. sen har jag mest suttit me hemsidan. de tar tid att göra en hemsida... fast man inte tror de. nu orkade jag inte längre. la ut den fast jag inte e riktigt klar. ja e en aningens otålig person. såå nu får vi se när jag orkar ta tag i dom där grejerna eller om sidan kommer ligga kvar ouppdaterad om 5 år.

slog mig just att nalle o hedwig inte en e nämnda på min hemsida.. jösses.. jag älskar hedwig. idag följde hon med mig på hundpromenaden. jag gick med tre djur. kändes mys. hon har faktiskt börjat med att följa med på rastrundorna. hon e en så rar kissemiss.

nalle å sin sida. han är grotesk.

hm. hade nog inget å skriva idag. puss å adjöss.

1 Comments:

Blogger emma... said...

det kanske är jag som är helt väck, men är inte Hedwig ett pojknamn? o katten va väl en flicka? fast ja ska inte säga nåt, en gång i tiden hade jag en höna(=flicka) som hette Rudolf! haha

snygg hemsida förresten!
/emma

8:06 em  

Skicka en kommentar

<< Home