söndag, november 12, 2006

träningträning

har varit å tränat nu på mariestads bhk där vi ska utföra vårt lydnadsprov på lördag. jösses vad jag önskar att jag aldrig anmält mig till det där! vi tränade med den emminenta kombinationen Emma-Golden som ni ser på bilden. Nalle var oxå med faktiskt.. så vi va två såna kombinationer. trevligt tycker jag. nalle e ju en sån godbit om han bara kan sluta va så fjantig som han e. å olydig. men han kan lyda om han vill, de visade han lite idag. pompe visade inte så mycket vad kan kunde.. men när jag började göra lite freestylemoment med han istället för de vanliga lydnadsmomenten blev han så glad att han fick stollaryck å rusade runt i en stor cirkel.

just de.. kristina o viljapilja skulle varit me oss oxå. men dom svek. förmodligen satt dom hemma o sydde en käpphäst. de e sån dom gör nämligen.