onsdag, november 15, 2006

HURRA!!!

jösses... jag e GLAAD!!!! :D jag har världens duktigaste vovve. han har inte bara klarat anlagsklassen i viltspår, han har dessutom fått HEDERSPRIS. de va det första hederspris domaren delade ut i år sa hon *stolt* han fick 42 poäng.. de e precis så många poäng som man kan få! förlåt att jag skryter.. :) men jag blev så himla glad o stolt att jag höll på att börja böla i bilen när vi gick igenom protokollet och jag fick ta emot vårt hederspris. såhär skrev domaren Eveline i vårt omdöme: "En spårnoga och motiverad hund. Duktig hund och förare." WEEEE!! Nu ska vi träna vidare, för nästa år ska Pompe bli champion!! :D



t.v. Vårt diplom, hederspriset, och en plakett från jägarförbundet.
t.h. En smusig viltspårshund!

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hejja Pompe! Champinjon nästa!! Kram från en dina bästisar! /Vilja o Silver

5:20 em  
Blogger emma... said...

man ska skryta när det går så bra som det gjorde för er idag!!! Stort grattis!

Emma o Ludde

5:47 em  
Anonymous Anonym said...

Hurra vad duktiga Ni är!!! :D Jätte kul ju!

9:15 em  
Anonymous Anonym said...

Grattis med Hederspris på viltsporprøven:-) Kjempebra!!!!
Lykke til på lørdag også!

9:36 em  

Skicka en kommentar

<< Home