tisdag, november 14, 2006

text

jag borde väl skriva nått.. man e ju tråkig om man inte uppdaterar ofta. jaa.. så nu har jag uppdaterat =)

nää.. nått ska jag väl kunna klämma ur mig. jag var på ungdomsträff på brukshundsklubben ikväll. de va ganska så trevligt. pompe låg plats jätteduktigt. alltså vi gick igenom lydnadsprogrammet. inför lördag.. *huuuuh* pompe va som han e.. disträ o svårkontaktbar. men om han sköter sig såhär på lördag kommer jag inte behöva döda honom efteråt i alla fall. nu kommer han ju inte göra det eftersom jag inte får ha godis osv. men men.. de får gå. vi får försöka överleva lördagen, sen mogna till över vintern o komma tillbaka till våren/sommaren o bevisa för alla som skrattat ut oss att vi visst kan!! vi KAN!

nu ska vi gå kvällspromenad. hej

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det är ingen som skrattar åt er! alla vet att ni kan, ni kan! Pompe ska ju bli LpElit, det har du väl inte glömt!

lycka till i morgon en gång till!

10:09 em  
Blogger Gustav K said...

Och jag tycker inte att du skall ha ångest över att uppdatera för uppdaterandet skull. Det är ändå så många som bara spyr ur sig text och prat, när de egentligen lika gärna kunde tiga :) Inte för att du är en av de stora skitsnackarna, men :)

10:25 em  
Anonymous Anonym said...

Klart att ni oxå kan!! Det går som det går på lördag! Det kan inte gå sämre än uruselt!! hehe. Man överlever ändå =)

Lycka till idag! Nu väntar vi med spänning till nästa uppdatering!

Kram

9:47 fm  
Blogger Gordon said...

Pompe är dessutom på god väg att plocka pinnar i agility. LYCKA TILL med kramar önskar också vi i Skara-flocken

4:08 em  

Skicka en kommentar

<< Home