lördag, november 25, 2006

lördag: snö

ida har jag jobbatit. på järnia. det hade kommit varor från dogman. alltid lika skoj! jag har arrangerat en bord me hund o kattgrejor nu. alltså, utöver den gamla hyllan. sakta men säkert utökas utbudet a hund o kattprylar! härligt =) har tagit me ett par leksaker hem oxå som jag tänkte fota tillsammans med nalle. dom ska få va me i annonsen i götenetidning nån dag. julklapp till hunden förstås! =) pompe får inte va me. han e ingen bra fotomodell. ögonen åker ihop när jag tvingar han att sitta still.. "fyy så trist de här ee"

åh, måste bara få ägna ett par rader åt mina fantastiskt duktiga träningskompisar. emma, ludde, kristina o vilja har tävlat idag nämligen. givetvis gick de bra (oavsett va de själva säger). emma o ludde var 5 poäng ifrån förstapris (deras vanliga otur) o kristina o vilja fick förstapris!! de kommer inte dröja många år tills vilja e lydnadschampinjon =)

ikväll ska jag till bea. vi ska baka pizza o kolla på film. de blir trevligt =)

på lördag kommer snön. de har jag bestämt!!!! sen ska de va kallt å vitt o torrt ända till mars. så de så.

1 Comments:

Blogger emma... said...

okej, det kan få komma snö på lördag1 för vi ska nämligen tävla inomhus i ridhus...där det förhoppningsvis INTE snöar in! så jag godkänner snön, bra va? hehe

3:42 em  

Skicka en kommentar

<< Home