torsdag, november 30, 2006

november

hallå där? november är slut?!! måste va ett skämt.. var i hela friden tar livet vägen? alltså.. de bara springer ifrån mej känns de som! men.. de gör inte så mycket just nu. jag vill bara att snön ska komma. den ska komma på lördag. har ju jag bestämt.

http://kennet.skk.se/hunddata/Hund_data.asp?HundID=2171801&Knapp=AGARE
resultatet från tävlingen i mariestad den 18e har kommit upp på skk:s hunddata. känner mej lite stolt, även om jag gärna haft ett lite bättre resultat att skryta med. om ändå viltspårsresultatet kunde ploppa in nån gång oxå.. seeegt juh.

Läste ett ordspråk idag.. "Oavsett hur lite pengar eller hur få ägodelar du har, att ha en hund gör dig rik...." Louis Sabin. jag tror inte att Louis Sabin har haft en hund som Pompe :) näe men.. de e sant faktiskt. med en pompe kan man känna sig rikast i världen, oavsett hur mycket utgifter han för med sig.. (de va väl fint sagt av mej?)

lyssnade på nyheterna idag. dom gjorde mej glad. brukar inte vara så annars.. idag = glada nyheter. japp.

2 Comments:

Blogger stenbocken said...

Hej Emma och Pompe!
Det var ett tag sedan!
Kul att höra att ni mår bra, och Pompe ÄR finast i världen!
...Ja det är ju förstås EFTER mina töser, men ändå ;)

1:30 fm  
Anonymous Anonym said...

Hei Emma. Takk for link til svenske agilitytevlinger -07. Trenger nok hjelp til å finne ut hvor noen av stedene er ja.

9:36 fm  

Skicka en kommentar

<< Home