söndag, december 03, 2006

firefox jahopp

åhå.. så nu passar de minsann blogger att visa redigeringsknapparna för mej. dumma grej, ville inte att jag skulle ha explorer längre.. fick ladda hem mozilla firefox.. å nu funkar de. inte dåliga krav dom har här på blogger *morr* får hoppas att de här e bra nu då. upptäckte att min hemsida inte ser riktigt likadan ut i mozilla.. lite bilder som inte hamnar så fint bredvid varandra som i explorer. får la fixa de kanske. om jag har lust nån gång.

imorn e de föreläsning men jag ska inte gå på den. har en halv bok att läsa till på onsdag. o en annan, hel bok till på söndag. den e lite hudfärgad.. med enkelt tecknade ansikten och händer på framsidan (=ser tråkig ut). den blir nog bara skummad i sanningens namn. men den första boken ska jag försöka läsa!!

tiddelibom

2 Comments:

Blogger emma... said...

bidde det nån läsning idag? *ler*

5:34 em  
Blogger Gordon said...

Hej Emma, Pompe och Nalle! Jag har fått synpunkter från Mozilla-användare: de kan tydligen inte läsa Barons och Falstaffs blogg! Det går säkert att leva utan, men jag undrar: hur är det? Kram från oss i Skara-flocken

5:38 em  

Skicka en kommentar

<< Home