måndag, december 11, 2006

glömde berätta!!

på söndag ska ja å doggarna vara med på agilityuppvisning på götenes ridklubb :-D . de ska bli jättekul! spännande å se hur vovvarna håller sig oxå, pompe har knappt sett ett agilityhinder sen 30/9. å för nalles del var det 5/8 om jag minns rätt!! får se hur detta ska gå!! men går de åt skogen så får väl publiken desto roligare å de kan vi bjuda på! :-D förresten kan de nog va så att de blir de någon slags luciatågsutstyrsel på oss oxå.. :-) kom dit o kolla vetja!

<-- Pompes sista tävlig

Nalles sista tävling -->


foto: Frida Engman

3 Comments:

Blogger emma... said...

oh no...ridhus...får rysningar bara ja hör ordet..huuuu...hoppas dina hundar inte äter hästskit!! hoppas ja kan komma då, vore så kul o kolla på er, har ju aldrig sett er i agility..ciao!

5:46 em  
Blogger stenbocken said...

hej Emma
länge sen sist. det låter som att du har det bra =)
jag håller med dig vad du skrev häromdagen - jag kan inte heller se uppvisning med hund och musik utan att stora tårar rullar på min kind!! Helt otroligt! Det jobbiga är att när jag tränar lite freestyle hemma med musik på så börjar jag OXÅ lipa! HUR ska jag kunna visa upp mig då????

6:11 em  
Anonymous Anonym said...

Hey, Du glömmer väl inte att ta med en tomteluva eller glitterkrans eller liknande till uppvisningen? Lovisa skvallrade om att alla ekipage skulle vara med i ett litet lucia-tåg innan själva uppvisningen nämligen! ;) Jag håller på och syr på Mynthas juldräkt för fullt!

12:30 fm  

Skicka en kommentar

<< Home