måndag, december 18, 2006

utvärderingar

Kom på att jag glömt visa er hur frisyren blev på pompen.. svårt å veta om de e bra när man träffar så få bedlisar. eller träffar dom typ aldrig rättare sagt. därför tar jag gladerligen emot tips o kritik från alla duktiga klippare!! shoot. pälsen e lite för kort på hjässan fortfande vet jag.. men vi jobbar på det =)

fick just en bild skickad till mig på en bedårande ung man i pepparkakskostym. sett så stilig? de e frida engman
som tagit bilden. jag hoppas att det kommer komma upp nån fin bild på hela tåget på brukshundsklubbens hemsida snart oxå =) o kanske nått actionkort från agilityn oxå :D vem vet?!

för övrigt är jag nöjd med mina vovvar på agilityn. dom skötte sig finfint.. nalle körde fullfart hela banan *stolt* å pompe.. tja.. han kom igång efter halva banan i alla fall. :) gick bättre än på träningen innan! så jag är mycket nöjd med honom oxå! sen att nalle misskötte sig innan vi kom in på banan, de glömmer vi. han har blivit så himla jobbig bland folk o andra hundar på gamla dagar. lite tror jag han vaktar pompe.. men mest måste han bara hävda sig mot hanar (förutom småpluttarna) o slita i kopplet å va överglad mot alla människor! *suck*

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag tycker att din klippning av pompe är alldeles jättebra som vardagsfrisyr!! Och nu är det inte mycket kvar tills håret på huvudet är lagom långt..... Sist vi sågs (i sommras) var ju pompe helt nysnaggad!! Och så måste jag ännu en gång säga att pepparkakskillen är så himla snygg med hatt och allt!!
Julhälsningar från oss alla!!

7:45 em  

Skicka en kommentar

<< Home