lördag, december 23, 2006

God Jul!

*puh* äntligen alla familjens klappar inslagna!! visst blev dom fina?? *nöjd* hoppas alla blir glada för innehållet bara. åh, jo jag har rimmat på de allra flesta oxå! inte på pompes.. för han fattar lixom inte ändå :( han bara "åh mamma, en pappersklump.. precis vad jag alltid önskat mej." å så får jag öppna åt honom *suck*. blåst hund.

åh, ni ska veta att de e synd om mej. jobbade mellan 9 o 16 idag.. å oavbrutet så stod det en tomte å dansade å sjöng "jinglebells jinglebells jinglebellsrock..."osv.. å då menar jag oavbrutet.. de där raderna går lixom fortfarande som ett mantra i mitt huvud.. riktigt plågsamt!

joo.. nån biljard blev de inte igår. men ändock en trevlig kväll. ja å julia åkte till lidköping å träffade emil o christoffer. sen åt vi på restaurang italia. räktoast, vitlöksbröd, fläskfilé, me bearnaissås o pommes. riktigt smask =) bjuden blev man oxå av gentlemännen!! lyx. sen åkte vi på en inflyttnings-/25årsfest en liten sväng.. va där typ en timma. gott å få träffa julia va de. hon e en så rar tjej.

imorn e de julafton. eller oj, nu e de julafton menar jag. ska nog ta mej en tupplur innan de e dags å gå upp å göra sig snygg för årets julbord me kusinerna! GOD JUL kära läsare. *kraaaaam*

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ja, det var riktigt fina paket!! Hoppas du hade en rolig jul =)

GOD JUL Kristina

10:42 fm  
Blogger TerrierBlueandBlonde said...

Heisan!
Håper dere hadde en fin julaften og fikk MANGE fine gaver! Ha en fortsatt fin jul!

4:37 em  

Skicka en kommentar

<< Home