måndag, januari 01, 2007

Äntligen!!

det ligger en pompe i korgen här nu :D har varit utan honom i tre dagar! tuffa dagar.. :) Nu får jag äntligen ha en hund i kopplet igen när jag promenerar. å slippa sova ensam i sängen :) iofs ganska skönt *hehe* om jag skulle skaffa en till bedlis nån gång så blir det nog till att investera i en bredare säng!

han har blivit ganska brun min pompe. ser ni de?? de brukar skifta lite mellan vitare o brunare. de e skoj när de blir lite färg på han tycker jag! utan att de e smuts då :D

3 Comments:

Blogger Jessica said...

Hallå där!
Visst är härligt när man får tillbaka sin lilla bebis igen när man varit ifrån varandra ett tag. Kände likadant häromveckan när bus-bröderna bott på pensionat för jag och husse var och jobbade.
Tack för kommentaren om fin hund. Man är ju inte värsta proffset direkt men ,men, det duger som vardagsfrilla:-)

4:39 em  
Anonymous Anonym said...

Skönt att pomperipossa är hemma igen!!

Vilja höll på att skratta ihjäl sig när hon såg bilden på Pompe!! Berätta inte det.. då kanske han blir ledsen..

kram

9:30 em  
Blogger emma... said...

i dag ska min LAGADE dator komma hem igen!!! weeee! hörs!
Kram Emma

11:47 fm  

Skicka en kommentar

<< Home