tisdag, januari 24, 2006

mordförsök

en lastbilschaufför försökte ta livet av mig idag.. fick köra långt ut i den moddiga vägrenen för att rädda livhanken. han va dum.. vem e en vresig gammal lastbilschaffis att bestämma när jag ska dö! *fnys* tji fick han..

å så har jag ännu ej ätit något godis eller dylikt. köpt lichi. o vindruvor som va så äckliga att jag ville kräkas. lidl. endast lidl har lichi.

jag har blivit en datahacker idag. de e cool. får se vad jag kan hitta på me min nya kunskap. mm :)

å jag har faktiskt börjat me min analys av artikeln. de e bra.. alltså den e bra.. eller ja gillar å analysera.. å ja gillar å tänka.. å forska. mmm gillar metodkurser. har fått lära mig om fokusgrupper som forskningsmetod idag. egentligen gillar jag mest experiment! o samtidigt inte.. de e roligare men.. ändå sämre.. enligt mej. ja ska inte prata skola nu. skriva skola..

ja åt pannkakor idag.. men alla va nästan svarta på ena sidan. de va för att jag mellan varje pannkaka var tvungen att springa upp för trappan o in i datarummet för att skriva på msn. jag tror detta kan kallas beroende. kanske.. vet inte.

ja måste sluta tappa ner solrosfröskal i tangentbordet.. knappar börjar sluta fungera...