onsdag, januari 18, 2006

i skolan

sitter å småfnittrar åt pojkar som antagligen suttit här inne lite för länge nu, känner igen det där urflippade beteendet från tillfällen då jag spenderat mycket tid i datasalar.. :) jo, det där jag nämnde igår som jag hade glömt var att leta upp en socialpsykologisk artikel där en kvalitativ studie genomförsts. lyckades inte på morgonen.. sen fick vi en 45 miniters rast då jag fick fram en artikel jag tyckte va bra. kom asglad å visade artikeln för ali, för han ville godkänna alla artiklar. han sa att jag inte skulle ta den.. de va inte en ren kvalitativ studie eller va han sa. jag tycker inte så mycket om ali längre. han har ett sjukligt kontrollbehov. ett starkt sociobeteende i socialpsykologiska termer. men han e bra.. jodå, reder bara ut saker lite föör väl ibland.

e hungrig. jag vill ha en gnu, i pumbaiska termer. nee men min mage kurrar massa, å nu sitter jag bara å väntar på att min buss ska komma.. har hittat en ny artikel som jag mailat till ali. hoppas den e bättre. ska bli rättså gott å åka lite buss men jag e lite för hungrig. kanske skulle kila till pressbyrån å köpa nått... men ja kommer bara köpa choklad då, o jag äter inte godis! jo de gör jag men jag äter det me kognitiv dissonans. förlåt, jag e knäpp nu när jag e i skolan.

å så måste jag vänta en halvtimma i skara... men då kanske jag kan gå till munken å köpa en.. en.. frukt. fast då e jag ju ändå snart hemma. ja vill bara klargöra nu att det kommer inte komma någon som helst vettig information i denna post, jag bara skriver ut alla mina funderingar och dom är inte djupa i dag!! sa jag att jag åt lichi igår..? märkligt, alla vänner jag har introducerat denna frukt för har påpekat att den påminner om en testikel. när frukten väl är skalad alltså. jag ska nog sluta äta den. känner mej.. öhm. känner att jag inte vill va en person som äter sådana organ.

människor gör mej så glad!! ja vet, igår skrev jag tvärt om... men i regel för dom mej glad. kan lixom inte låta bli att le när jag går i skolan o de bara vimlar av människor omkring mej! de e så härligt! å kanske kan jag genom att le göra en annan människa glad, som kan börja le, så att en annan människa börjar le.. så att en annan människa börjar le, så att en annan människa börjar le, så att en annan människa börjar le... så att.. öh förlåt. vad jag menar är att du kan göra en människa lite gladare, bara genom att le mot den. så gör det!

jag funderar på att sluta skriva nu, men jag har inget annat att göra. undrar vad jag ska äta när jag kommer hem... igår gjorde jag lasange. den va smask. kanske kan äta rester! mm, fast mamma e hemma, hon kanske har planer för mej. min mage. min hungriga mage, min utsvultna mage. tack o lov att alla har slutat läsa denna post för länge sen annars skulle dom förstå att jag är en konstigare människa än dom trott.. trots att de flesta antagligen redan vet att jag är rättså märklig. för all del, jag tycker om å va märklig. för jag tycker mycket om knasiga människor, o om jag tycker om andra knasiga människor borde andra knasiga människor kanske tycka om mej oxå å då e de bra. ja. då e de bra.

de fula me den här bloggsidan är att jag kan kolla igenom det jag skrivit här i det lilla fönstret, å så ser det mycket, men inte jättemycket ut. men så publicerar jag posten och det blir ett brutallångt inlägg! eftersom de e mycket mer kompakt, o bredare här än där ute. oj, nu kommer snart min buss. tack o lov.. o tur för er. eller, den stackare som inte insett för länge sen att han/hon inte borde läst hela detta inlägg!

god middag.