tisdag, januari 17, 2006

en helt vanlig vardagskväll..

idag har jag varit hemma. gott... har inte riktigt gjort vad jag borde. fick böckerna till den kursen som började igår på posten idag. blev lite besviken, ingen usäkt att slappa längre. men för all del, de blir skoj. attans! nu vet jag vad jag glömt.. *suck* önskar mitt minne kunde va lite pålitligare..

har varit me sandra idag. först i telefon o på internet ett par timmar, hjälpte henne att fixa msn. ho blev så lycklig. sen åkte vi till skara å delade en pizza o cruisade lite.. köpte lichi. o så åkte jag me henne hem o sjöng lite singstar. gode tid, jag kan verkligen inte sjunga nu för tiden.

de e en bra dag idag. de mesta e frid o fröjd. lite ångest över å behöva gå upp imorn bara.. å att ja måste åka buss tillsammans me massa gymnasiekids. vill ha bussen för mej själv. önskar de va torsdag imorn så jag kunde få sova. o fixa det jag glömt idag.. lite skolarbete. åh de kan jag göra innan jag börjar imorn juh! måste vänta så länge i skolan. gott :)

de e helt sjukt.. hur en ynklig liten individ kan såra en annan människa genom bara en kommentar. en mening o en hel dag kan vara förstörd. de e ju verkligen så. man har så mycket makt.. precis som när man kör bil, tänker på de ibland. att man bara genom att vrida ratten kan ta sitt eget liv. läskigt. ja blev lite lessen. men vissa människor har en speciell förmåga att göra andra människor ledsna utan att ens veta om de. eller bry sig. en sån människa har jag råkat träffa på.

uch o kräk. nåväl, ska inte ta mer dyrbar tid från mina eventuella läsare idag. väl mött.
hej