måndag, januari 09, 2006

bloggare

de e nog vad jag.. en bloggare. vet knappt va de här e för en sida. men vad som helst där jag får tömma mitt huvud på alla knasiga, knäppa, ointressanta, intressanta, glada o sorgliga tankar e bra! nu måste jag springa ner o kolla om de e tjuvar här för min pompe skäller som en galning.
......
hepp.. de va tomt. han ser jämt spöken min son. jo var var jag nu? så.. blog alltså. ja får väl utforska stället lite. men om nån skulle råka hitta de här inlägget... vilket jag inte vet hur stor chans de e eller hur det skulle gå till, så kan ju människan få berätta va de här e för ställe.
...
så jag vet inte om jag ska anta att de här över huvud taget blir läst... men de spelar väl inte nån roll egentligen.
....
sitter o försöker skriva hemtenta i organisation. men de e så vansinnigt tråkigt så jag vet bara inte hur i hela friden jag ska förmå mig själv att koncentrera mig såpass att jag kan bli klar tills på onsdag. har väl lyckats få ner sisådär 4 rader idag.. men men, de ordnar sig alltid.
....
ja sitter verkligen i klistret. vet inte vad jag ska göra med mig själv... jag vet inte, jag antar att det jag håller på me e ganska dumt. ja inte dumt i alla människors ögon. men.. utifrån mitt livs värderingar... jag antar det. fast, inget säger mig att de e dumt. mer än mina antaganden. fattar bara inte vad som har hänt med mig. har blivit så knasig. jag vill ingen något ont... men gör jag någon illa? kanske.. ovisshet... ovisshet e nog mitt största problem just nu. å så de där typiskt tjejiga problemet. omsorg. ja, när jag tänker efter e nog det problemet störst.
......
jag skulle kunna sitta här o skriva i en evighet tror jag. skulle kunna va mindre kryptisk oxå, men vissa saker e nog bäst att spara till bästisen. räcker att hon vet allt om mig. dessutom så måstemåstemåste jag skriva nu... ska bara... ska bara hitta på nått viktigare att göra först.. ta ett bad kanske. måste vara ren om det ska bli en bra hemtenta... ja. så får de kanske bli.
....
åh nej... Save as draft eller publish post? öhmm. public post? ah, de tar jag..