måndag, januari 16, 2006

kopfschmertzen...

typ.. inte kul.

jag har varit i skolan idag. kul å känna att man får in lite information i huvudet oxå, när man ändå e student lixom. å jag gillade ali kazami, eller va han heter. han var finurlig på nått sätt. finurlig på munnen och lessen på ögonen. ja, o han va faktiskt rättså snygg att se på.

om en timma ska jag åka till min raring sandra. hon har varit på sjukhuset idag. gjort leverbiopsi o saker som jag inte vet va de e... hoppas att läkarna ska hitta felet så att hon kan bli bra i levern snart. de e inget vidare när ens vänner inte e friska!

skulle hemskt gärna vilja spela volleyboll i helgen...

åh, de e en kul kurs som började idag. metod.. ska hitta en artikel att analysera.. o så ska jag göra en djupintervju på 60-90 minuter.. som sen ska kopplas till socialpsykologisk teori. tror jag ska intervjua min gode vän bea, 14 år. ska hitta på nån intressant frågeställning om skolan.. hobby, grupptryck.. vet inte! nått spännande fjortisaktigt. o socialpsykologiskt förstås! kärlek kanske.. killar. aaah. de e kul me fjortisar!

jag tror jag ska vila lite nu..
kyss å puss för all del.
hej.