tisdag, januari 10, 2006

parkering av några tankar

de fina me å ha en bedlington e att dom e så fula. utan fulhet, ingen charm. min vovve e världens charmigaste. http://www.skbk.se/ Längtar så tills vi ränner runt helt okontrollerat som galningar på agilitybanan.

i helgen ska jag till Donsö och hälsa på min väninna och hennes äkta make. då skall jag bada och sola. man gör det där, det har jag gjort varje gång jag varit där. de e så soligt och fint på Donsö *längtar* mina kläder från H&M borde komma i veckan.. beställde en bikini. borde ha den till helgen.

imorn ska jag åka till kullen. kinnekulle. och åka blades. de e lite mildväder, hoppas de inte blir dålig åkning. jag ska åka me min gode väl bea. hon är 14 år. jag är glad att ha en fjortisvän. fast ibland e de jobbigt oxå. en 22 årings liv och en 14 årings liv ser ganska annorlunda ut. man tänker och beter sig mycket olika, vilket ju är naturligt. det är till fördel för mig att lära mig hur en 14åring tänker. men jag vill inte alltid att hon ska veta hur jag beter mig osv. rädd att påverka henne negativt. hon måste få va 14... men de e hon oxå. de e nog ingen fara.

joo. de e en sak jag tänker på rättså ofta. alla människor har ju negativa sidor, dåliga egenskaper och irriterande beteendemönster. jag vill så gärna kunna rabbla upp alla mina såna! kunna varna folk och veta vilka dom är så att man kan jobba på dom. men så länge ingen säger till en vad man har för dåliga egenskaper så e de svårt å veta. eftersom dom e så naturliga och invanda för en själv. undrar om det skulle va till fördel om ens kompisar berättade vad dom stör ig på hos en själv... eller om det bara skulle va jobbigt att höra. jag tror ju att jag är perfekt! vill inte tro de... för jag e säkert en asstörande person :(

å så till nått annat.. eller ne förresten. vi skippar de idag. hmm..

jorå.. då avslutar jag här. hej