torsdag, januari 12, 2006

välkommen...

... till familjen. såg den filmen ikväll, på bio. den var helt ok. dög till mäk. de va kul o träffa sandra o tomas. inte för att det varit sällan på sistone men jag gillar dom.

jag känner mej lite av. vet inte varför. eller jo de vet jag nog. jag tror jag blir gladare när jag kommr till gbg. eller förresten när jag får sätta mig på bussen imorn, trycka på min mp3 spelare, lyssna lite winnerbäck. mmm de blir gott. vet inte vad jag ska göra i gbg i två timmar. alldeles ensam.. men det ordnar sig nu. kanske kan börja kolla på julklappar.

de va nigntwish på p3 live ikväll.. brukar inte lyssna på dom. dom har visst bytt sångare, å de här va den sista konserten med hon som sjöng innan. det var så vackert... sången var väl sådär. men musiken var förtrollande. ja menar de... den va fantastisk.

yes. gröna får.. kan bara inte släppa de. hur sjukt e de?? ha? var är världen? självlysande. manet.. hm.. tänk om jag skulle säga de till min farfars farfars far.

aschtans. nu har jag ett problem. jag har inte packat än... åker ju alltså till donsö imorn bitti. måste leta fram badringar å grejer.. typiskt. men jag hinner nog. e trött. kanske ska sova. sa jag att jag har städat asduktigt idag?! o skrivit klart min tenta! ååh ja har varit grymmegrymbra.